“ဦးဘဒင္”ပါ ။ “ဦးဘဒင္”ဟာနတ္ကနားကို အလြန္ေခတ္မွီေအာင္ တီးတဲ့သူ ပါ ။ “ဗလာဆိုင္း” သမား ေတြက နတ္ကနား တီးတဲ့သူေတြ ကို သိပ္အထင္ မႀကီးၾက ဘူး ။ နတ္ကနား တီးတဲ့ သူေတြက လည္း “မင္းတို႔ ငါတို႔လို႔ တီး တတ္ ရဲ႕လား”လို႔ ျပန္ေမးတာ ေတြရိွိတယ္ ။ အမွန္၀န္ခံ ရရင္ေတာ့ သူတို႔ တီးသလို မတီးတတ္တာ အမွန္ပါ ။
“ဦးဘဒင္” ကနတ္ကနား အေခၚအရ တစ္မင္းၿပီး တစ္မင္း ေျပာင္းတီး ေပး ေနတယ္။“ဦးဘဒင္” ဟာ“ပခန္းဒိုး”တီးရာမွာ နာမည္ႀကီးသူ ျဖစ္တယ္ ။ ပခန္း ဦးမင္းေက်ာ္ ေခ်ာ့တဲ့ အလွည့္ေရာက္လာ တယ္ …… ဆိုင္း၀ိုင္း ပတ္ရင္းႀကီး ၂ လံုးကို ဒိုးပတ္ႀကီး ဒိုးသံအျဖစ္ တီးတာပဲ ။ ပခန္းဒိုးရဲ စည္းခ်ိန္က ၀ါးလပ္ရဲ႕ ၁ ဆျမန္တယ္ ။ ပခန္းဒိုးကို ပတ္မ ေခ်ာင္က ဒူးလံုး က ျဖည့္စြတ္ တီး ေပး တယ္ ။ “ဦးဘဒင္”ရဲ႕ ေခါင္းက ဒိုးသံနဲ႔အတူ လက္၀ဲဘက္ ေစာင္းေစာင္း ၿပီး တီးတဲ့ ဟန္က အလြန္လွ ပါတယ္ ။ဒိုးေခၚသံေလးမ်ားကို ညာလက္က ခပ္ခပ္ တီးတယ္ ။ ဒိုးခ်တဲ့ စံု အသံထြက္ ေနရာမွာ “ဦးဘဒင္”ရဲ႕“ေခါင္း”က ၿငိမ့္ခနဲ ၿငိမ့္ခနဲ ေစာင္းေစာင္း သြားၿပီး တကယ္ သဘာ၀ ဟန္ပါတယ္ ။ အားယူတီးလို႔ လွဳပ္ရွား သြားရတဲ့ ေခါင္းသ႑န္ က အလြန္ လွေနပါ တယ္ ။
“ဦးဟန္ပ”ဟာ နတ္ကနား တီးတဲ့ ဆိုင္းဆရာ ႀကီး ဦးဘဒင္ရဲ႕” ဒိုးခ်က္ နဲ႔ ေခါင္း လွဳပ္သြားပံု ကို နည္းယူတာ ပညာယူ တာပဲ ။
“ေဟ့ လူေလးရ ငါလည္း ဒိုးတီးတတ္တာပဲ ။ ဒါေပမဲ့ မတူဘူးကြ ။ ဒိုးေခၚသံနဲ႔ ဒိုးက်သံနဲ႔ေခါင္းလွဳပ္တာ တစ္ၿပိဳင္တည္းကြ ။ ဒိုးေခၚတာ ၊ က်တာ တီးတတ္ တယ္ ။ ေခါင္းလွဳပ္တာမရေသးဘူးသားရ”လို႔ က်ေနာ္ကို ေျပာပါတယ္ ။
ျမန္မာတို႔ဇာတ္ပြဲ(ကၽြန္ေတာ္ဦးဟန္ပ)- ရြာစားစိန္တင္ဟန္
ေအာင္ဗလ ၊ ဖိုးစိန္ ၊ စိန္ကတံုး - လူထုေဒၚအမာ
ကို Thura Swe Facebook မွကူးယူ ေဖာ္ျပပါသည္ ။